torsdag, mars 5

Glad eller glad?!

Ja det är frågan?

Asså idag känner jag mig glad. Annars brukar de kännas så konstigt i kroppen. Bara dra alla täcken över huvudet. men så känns de inte idag. Har inte känns så här på länge. Livet har lixom
bara varit helt grått och konstigt. Det är väl grått fortfarande men de e nåt extra idag. :)
Vilken känsla. Antingen e de för de e helg eller så går livet framåt.
Visst jag har juh ingen anledningen till att vara sur och grinig heller.. men vi tjejer få la "våran" vecka nån gång.. de e jobbigt! Alla bli juh utsatta.. man gör de inte emd flit en de kommer bara en groda ut munnen på en..

Hoppas jag känner så i helgen me.. :) Så detta bli en kanon helg..

Imån ska jag till läkaren. se vad han säger om mitt lilla test. Om de finns når jag kan undvika.
Hmm.. fundera med om jag skulle ta en tripp till Onoff eller elgiganten och köpa den webbkameran jag snackade om.. :) VILL HA DEN! Smidigt att ha en vid datorna. Ta lite blogg blider och annat :)

Har funderat på en annan sak.. Lägga upp lite bloggvideo! Så ni få en annan blick i mit liv.. :)
men bara en tanke jag har haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!