tisdag, mars 3

En tidig morgon för min del..

Usch..

Säg inte att att klockan e halv nio ? Vid denna tiden brukar jag sova som ett litet barn.. Tycker inte om att gå upp så HÄR tidigt.. men tio e väl helt oki... Hela dan bli så lång.
Går man bara runt här och funderar på vad man ska göra.. nee nu ska ska jag inte sitta och klaga för jag e trött. kan faktiskt erkänna att jag tycker de e skönt att gå upp lite vättigt nån gång. Ta vara med på dagen.. de e inte bara de där, sätta på tv, äta frukost, duscha, middag sen kan man lika väl gå lägga sig. Men de e nog för vi sitter uppe så länge på kvällarna. Här om dan satt vi juh uppe till halv 4 eller va de va? Hmm.. vad gör vi då undrar säkert ni.? haha.. Älsklingen sitter och spelar och kollar på film i stort sätt..

Yeye nu ska vi inte rabla med de.. ska med bussen vid nio till stan därför e jag uppe. Ska träffa e kompis som jaginte har sätt på ett halv åt typ. Blev ovänner sen dess har vi inte pratat så jag e lite extra glad idag :) Inte kul heller att vara ovänn med sina kompisar.
Sen ska jaa på möte med Af igen, ett möte som jag har glömt bort som dom ringer dom tjatar hela tiden så denna gången fick jag ge mig.. Kanske köper nåt i stan me.. =)

Nehe om man skulle ta ett tag med platttången innan jag sticker? :P

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!