måndag, mars 16

Boring!

Alla dessa dagar går bara ut på att ha tråkigt!

Men e glad iaf för jag rätt upp en del i mitt liv. Hur jag vill har de. Det hjälpa verkligen mig på traven och JAG beövde de.
Behöver en spark i baken ibland.. annars bli de ingenting gjort för mig. Allt bara lägger sig på hyllan och när den bli full så brister de för mig. Då orkar jag ingenting längre! Bli bara pannkaka av allt som jag hade tänkte göra.

All denna väntar på att de ska hända nåt ta knäcken på mig.
Jobbigt när allt ska vara 50/50 hela tiden. Kan juh aldrig bestäma mig!
men de e nog typiskt mig att jag alltid ska vela hit och dit innan de händrer nåt.
Bli nog bra slut ändan ändå.. :)

Hoppas bara ryggen bli bättre snart.. Så ja ka röra mig. Det bara knäcker juh i den så fort jag rör mig. Vakande inatt och kände att jag ville gå ut och lägga mig i soffan iställen men vad hjälper de? Den e juh sååå obehaglig så då hade jag la istället haft ännu ondare idag!
Ligger och kolla lite på Sex and city och lyssnar på musik.

Vad ska man äta idag då?
Det bli nåt att fundera på :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!