onsdag, mars 11

Big Brother!

Bli de som vanligt nu kl elva. Tro inte utröstningen e idag.. men de kom in en annan tjej igår som jag dock kommer ihåg.. Hahah.
Förstå inte varför jag kollar på den skiten men ni när man väl har börjar så går de inte att sluta.

Linda Rosing är juh bara för mycke..!

Imorgon måste jag in till stan.. ska skiva på mina pengar så jag få hinner få dom den 25:de.
Så få vi la se sen hur mycke jag få.. om jag kan köpa de jag vill ha :D
Kanske, kanske inte!

Älsklinge sitter och spela Sims 3. han bygger vårat drömhus vi ska ha i framtiden :D
Hahah eller ja.. OM vi ha råd med de.. NOT!!!
Men drömma går juh alltid! :)

Trött e jag me som faann. Bli nog bädden snart efter detta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!