onsdag, mars 4

Belåten!

Så nu har älsklingen och jag ätit lite.. Va gott med mat. Lagade kött och potatis.
De går alltid ner..

Älsklingen sitter sitter och spelar men nu har jag juh sällskap i soffan.. Vovven ligger här och sover.. :)

Imån bli de stan för min del.. måste in och kolla en runda. Vill ut till Onoff eller Elgiganten och köpa en Webbkamera. Dom kan la inte inte va så dyra eller? Hittade en där som kostade 300 typ och de vill jag ge för en. Tro t.o.m jag kunde sätta fast den på luckan på datorn. Bli juh perfekt.. :) Jaaa de bli att fundera på me men vill jag ha nåt nu såå vill jag ha de NU me.. :) Har väl blivit lite bortskämd i min unga dar.. haha..
Ska träffa syrran me en sväng.. tänkte jag skulle dit och äta lite..

Hmm.. sitter här och fundera på om ja e fest sugen i helgen om de bli nåt eller inte.. Visst jag e sugen nu men vem vet om jag e de i helgen ? Lite go musik och riktiga vänner så löser nog de sig ska ni se. :)

2 kommentarer:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!