fredag, mars 13

Älskar Gynning!

Satt och läste Gynnings blogg hon e juh bara för skön den människan.

Så här skiver hon:

Är det då inte märkligt att jag som bloggare tydligen har tagit på mig ett ansvar av att vara en “bra förebild” för dagens ungdomar i Sverige. Och då ska man tydligen vara som en docka. Det är ingen som vill idetifiera sig med en störd, förvirrad ångestfylld psykpatient utan det ska vara glamour och glitter. Och jag fattar det på ett sätt när jag kommer hem och har jobbat en hel dag är det självklart skönare att glida in på en blogg som är skriven av en “mainstream idiot” som bara existerar och inte har något liv alls egentligen än att försöka analysera ångest skit. MEN! var fan ville jag nu komma, jo hur är man en bra förebild? JAG VET INTE, jag bara är jag bara lever och ni hänger med och om ni gillar det så hänger ni med mig vidare eller så kan ni skita i det. Men jag kommer inte ändra mig även om jag ibland blir lockad av den där vidriga “BLONDINBELLA” moralismen att försöka passa in, till och med jag som har en asstark identitet kan dras ner i det äckliga kommerciella tänkandet. Och det får mig att avsky mig själv för jag är inte sådan. Jag vill vara snygg, men jag har fan ingen lust att snacka om det. Och vad vill jag då snacka om? Ja! Det vet i fan! Sorry! Men det är en sådan dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!