fredag, mars 8

Vilka nätter!!

Vilka två helvetes nätter jag har haft dessa dagarna.
Igår inatt vaknade engla kl 02 och va förkyld.. hon kunde då inte somna förrän kl 06. 04 vaknar en annan liten skit och ville gå upp så det va full kaos här... ingen ville sova lika mycke som jag ville. Albin somnade tillslut om efter mycke om och men.. en stund iaf så jag kunde söva engla igen.
Hon somnade gott hos mig i min säng och jag lika så i typ 1 timme sen skulle Albin upp och jag gav upp totalt.
Gick och satte mig i soffan och somnade som en klubbad säl medans albin satt och kollade på barnprogram.
Engla vaknade kort därefter.
Så en kort sumrering... max 3 timmars sömn!

Inatt lika så... engla vaknat hela tiden men det har gått att bara slänga över snutte och Albin vaknade kl 06 imorse. Jag är totalt död efter dessa nätterna.

Imorgon ska jag ta en FEEET sovmorgon!

Fredag och helg.. underbart!
Är egentligen sugen på lite fest i helgen men få se hur det bli :)

Nu vaknar lilla Engla pengla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!