tisdag, mars 5

Skit hals!

Va inne hos läkaren för två veckor sen ungefär för min ena mandel hade spruckit och ut kom massor av var och blod.
Äckligt, jag vet!!

Det har runnit titt som tätt hela tiden men nu har den spruckit ännu mer.
Har ju gått med denna stora mandel nu i ett halv år så inte så jättekonstigt att den har pruckit men läkaren borde göra mer. Dom vet absolit ingenting om detta och sist ja va där så sa dom att vi kunde prata om att ta bort ena mandel istället för nu börjar jag bli riktigt irriterad på den.. kan ju f*n inte göra ett skit!

Tur jag ska dit på måndag då få det vars nog med läkabesök. Vill ha en tid till operation men vett i fåglarna hur lång tid det kommer ta?!!
Bli så förbannaf!

Nu har jag lagt mig i sängen.
Har haft en vilo dag från träningen idag och det känns skönt. Helt mör i hela kroppen men det känns ändå skönt efteråt :)
Imorgon bli det nya tag med träning.. känns stor skillnad nu och det är bra :)Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!