fredag, mars 29

Långfredag.

Påsk och det känns absolut inte i detts vädret.
Snööö och åter snö.

Enligt SMHI skulle våren bli inställt då det skulle bli kallt och snö istället så man få hoppas på att dom har sagt FEL.
Våren få sbsolut gärna komma nu så man kan vars ute i solen.

Har varit och handlat imorse innan Emil skulle till jobbet. Mamma tog hand om Albin här hemma så Engla fick följa med :)

Ikväll hade jag tänkt mig några glas vin och gotte eftersom det är långfredag men få nöja mig med Keso och bär ön så länge. Inorgon ska jag synda hela dan och det är ända dagen på lääänge så då ska det passas på.

Imorgon kommer mamma hit på middag och då bli det mys hela dan.
Emil jobbar 11-19 så han få vara med efter jibbet :)

Nu sover barnen och jag ska passa på att träna 1 timmd sen bli det sängen.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!