onsdag, mars 13

God morgon.

Trött är man och har varit nu flera dagar i sträck.

Somnar på soffan kl 10 på kvällarna.. inte riktigt likt mig men det går väl över när det är lite varmare ute :) Mer energi tack¦


Englas tänder har kommit fram nu.

Och jag fråga mig själv varför hon är grining på nätterna och snorig.. där hae vi förklaringen :) Underbara barn.


Albin växer på och mer trotsigare än någonsin... jag håller på att gå under här hemma!

Dom säger att det bli värre, hur ska man klara av det?? :/


Det går framåt med träningen.

Många cm mindre och några kg lättare. Vill inte gå ner nu utan vill bars ha bort lite av det extra som satte sig på kroppen när Engla kom men det är snart borta. Håller på till sommaren men bars för att det är såååå roligt :))


Nu ska jag mysa med albin i soffan tills Engla vaknar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!