onsdag, december 12

Vill inte sova!

Har en son som inte vill sova idag.
Blixter trött men han ska bara inte lägga sig. Jag fick honom till att lägga sig en stund i mitt knä men han ska bara inte sova.
Själv är man som en zombie och vill bara sova just nu eftersom jag ska upp med båda barnen imorgon och Engla lär ju inte sova oavbrutet utan det ska alltid vara nåt.. Iaf nappen!

Idag passade jag på att baka Lussekatter.. denna gången testade jag utan Kesella och receptet blev kanon :)
Har även varit på bvc idag med Engla och kollat hennes prickar efter 6 månaders sprutan och det såg bra ut. Fick en nu salva med som hon ska smörja ha.
Passade på att ta en promenad under tiden hem och albin fick åka pulka :)

E hade ett ärende in till stan innan så han va och köpte en julgran. Hade bestämt mig för en riktig gran i år men jag kunde inte hålla mig längre nu så det fick bli en på Rusta.. de går lika bra så den har vi pyntat idag och Albin va överlycklig♥

Nu somnade nog Albin efter mycke om och men. Alvedon gör susen.

Nu ska jsg med sussa.
Imorgon bli det luciatåg på dagis :)

1 kommentar:

  1. kram på dig Johanna! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra. Jag gör gärna ett länkbyte med dig, är du intresserad så skriv till min mail lina@synapswebb.se :-)

    /Lina

    kram <3

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!