torsdag, december 13

Luciatåg.

Idag vaknade barnen redan 06.00. Engla vaknade först med ett stort leende på läpparna och efter en halv timme kom Albin in i sovrummet och såg väääldigt trött ut, precis när vi hade somnat om igen.

Albin skulle på dagis idag imorse så lämnade honom och Engla somnade i vagnen. Passade på att lägga mig och sova när vi kom hem och vaknade igen kl 12. Fick lite panik för trodde jag hade försovit mig!

Kl 15.00 skulle vi vara nere på dagis igen och albin skulle vara tomte. :)
Svärmor hängde med och E hann precis ner till dagis.

Restan av dagen har vi bara tagit det lugnt och myst.
Barnen sover sen några timmar tillbaka och jag ska göra detsamma nu.

Fick tyvärr inte ta några bilder på min lilla tomte eftersom han bara sprang iväg när jag skulle ta ett kort på honom. Få hoppas han kan tomta lite imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!