måndag, december 24

Julaftonsmorgon.

Barnen sover fortfarande men jag va tvungen att gå upp för att kolla på sista avsnittet av Julkalendern.

Idag ska vi fira jul här hemma hela dagen.
Emil börjar jobba kl 17 idag så vi ska hinna med både mat, julklappsutdelning och Kalle anka. Bli bara vi, svärmor och min mamma. Skönt att för en gång skull fira jul på hemmaplan då Emil och jag har varit på 3 olika ställen varje år sen vi blev tillsammans och suttit i en bil halva julafton.
Jag tycker det är viktigt att vi skapar våra traditioner nu när Albin är så stor. Tro inte heller han tycker det är så roligt att fara, ut och in i bilen eller det tillåter inte jag rättadesagt.

Bli stök nu när barnen har vaknar... Måste plocka undan det sista och städa.
Jag själv måste hoppa in i duschen.

Nu kom Albin upp.. Mysmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!