lördag, november 24

Lördag.

Hejje.
Har blivit lite bilder idag istället för ett riktigt inlägg.

Engla mår som sagt inte bra... feber och snoren rinner på henne. Hon har inte velat sova idag heller. La mig i sängen med henne men hon kunde inte andas då hon låg på rygg så vi fick kolla på tv och buss istället. Har ändå fått mångs skratt trots feber.
Igår kväll hade hon 40 graders feber! :(

Så som sagt vi har spenderat degen hemma.
Solen tittade fram lite och ville gå ut men inget blev det me det.
Mormor/mamsen kom på fika innan, senare gick jag upp till Doppet och köpte pizza och lördagsgodis till Abbe :)
Blev även filmen Rio och Pippi på rymmen.

Har vräkt i mig en stor Marieboll nu med ett ton grädde i så nu är magen i protest.
Detta är sista dagen nu jag äter mer sånt och ska försöka hålla mig i från allt sånt. Jag är ju ett litet kakmoster så vi få väl se hur detts går :)

Somnade i soffan innan och nu ligger jag nerbäddad och lyssnar på min dotters tunga andning♥
LOVE

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!