tisdag, november 20

Det blev en dag av denna också!

Mamsen kom hit innan då jag hade som tråkigast och både barnen sov. Hade egentligen behöft lite egentid och sömn men kände inte riktigt för det idag så jag ringde hit henne.
Hon lånade torktumlaren så hennes överkast blev tort och jag passade på att tvätta upp överdragen till fötöljerna med klorin. Synd att dom är vita bara för Albin har sprungit runt med en krita och målat på den och katterna har legat i den.

Nu börjar den verkliga trotsen för Albin och jag håller på att bli gaaalen. Jag har knappt nått hår kvar asså.
Det ända jag säger om dagarna är Nej och så få man inte göra men då svarar han tillbaka jooo och bara skrattar åt mig!
Det bars lyser jävul i hans ögonen men han har goda sidor me.
Han vet exakt när han har gjort fel och då kommer det en puss och kram men det är sällan :)

Fick precis reda på att E jobbar hela julen så jag och barnen få fira den tillsammans det mamma och svärmor.. jag klagar inte :p

Sova dax. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!