torsdag, november 22

6 månaderskontroll.

Imorse när jag lämnat Albin på dagis så la jag mig för att sova en stund, somnade till kl 11 och det va precis vad jag behövde efter dessa dagar då Engla har varit sjuk.

Senare hämtade jag Albin på dagis för vi skulle till BVC.
Allt såg jättebra ut för sessan... Inga problem alls med henne :)
Albin ville gå en promenad på vägen hem och det gjorde vi...hoppa i alla vatten pölarna va väldigt roligt så nån va ju dyngsur när vi kom hem.. Haha.

Engla är fortfarande lite febrig men kan nog vara efter sina sprutor. Snoret rinner på henne så hon knappt kan andas...måtte detta gå över snart :(

Soffmys har det varit under kvällen med kinderägg till Albin och katter för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!