lördag, september 29

Old lady!

Idag fyllde mamma 50 år så vi har varit hos henne och ätit smörgåstårta.
Som överraskning kom mormor och moster fast dom va bara här över dagen. Man träffas ju inte så ofta längre när vi bor här nere nu så man få ta vara på tiden när man väl träffas. Man saknar dom så i bomben!!

Jag va hos mamma fram till kl 19 ikväll.. så vi har bara myst på hennes 50 års dag.
När mormor och dom hade åkt så kom vi på att vi kunde ju hängt med hen till Jkpg och stannat över natten men då hade dom redan kommit så långt så ingen ide att vända.. få bli en annan helg :)

Trött som ett as är jag efter denna dagen.
Lite smått ont i halsen men har tagit smärtstillande. Tillbaka till akuten imorgon och kolla upp halsen igen men hoppar nog det för jag VÄGRAR bli stucken igen i munnen.. det va nog det värsta som kunde ha hänt. Jag föder hellre barn utan bedövning än det så dom få ringa om det är nåt!!
Totalvägrar!

Albin har varit svår sövd dessa dagar, han vill bara komma upp ocv trotsa.. plus att han inte kan slappna av längre och ta det lungt innan läggdax utan han ska bara springs maraton här hemma 2 timmar innan sängen.

Nu gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!