tisdag, juli 17

Rutiner.

Engla har kommit in i nån rutin nu och somnar runt 23.00 hur gott som helst så det absolut inte går att väcka henne sen sover hon till 05 iaf. Det har pågått nån vecka nu så hoppas det håller i sig ett tag till :)

Idah har vi haft slapp dag.
Albin har nog inte varit glad på mig för jag mest har haft en vaken Engla i famnen hela dan så han har tagit sönder allt jag äger och har.
Stackars liten.. går ju inte vara arg på honom men lite frustrerad bli man.

Det kommer knappt nåt ur mina bröst länge och Engla ta bara flaskan ibland eller hon ta den och äter men bli inte riktigt nöjd för hon inte få tutta färdigt och napp ta hon fortfarande inte.
Känner mig så grymt stressad om dagarna! :(
Hur ska man göra för hon ska ta både napp och flaska ordentligt?

Sovdax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!