tisdag, juli 17

Hejje.

Idag har engla knappt lämnat mitt bröst. Hon vill bara ligga och sova i famnen nu för tiden hos sin mamma.
Jag klagar inte :)
Albin där emot passar ju på att leka hyss när hon ligger i famnen. Alltid ska det vara nåt varje dag när Emil jobbar då jag är hemma själv.
Här om dan drog han upp mina smultron i rabatten så nu är dom döda, en dekorations blomma har han tagit sönder och dragit upp min fina murgröna jag ha på altanen så den fick jag plantera om idag och ställa undan.
Idag fick han tag på badoljan i badrummet och hällde ut den i min säng och på golvet.
Är ändå rätt glad att han alltid kommer och säger till om han gör nåt han absolut inte borde.

Varit halvdåligt väder idag så har varit inne för det mesta.. städade upp på altanen i eftermiddags när det klarnade upp. Såg inte för roligt ut efter festivalen. Har lixom inte pallat att göra nåt men nu fick jag ta mig i kragen.

Albin går runt och säger I love you hela dagarna :)
Nu kan han lite engelska iaf tills han börjar skolan.. haha.

Engla sover sen nån timme tillbaka. Går inte att väcka henne så hon få ligga i vagnen tills hon vaknar och jag ska sova en stund till dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!