söndag, maj 20

God Morgon.

Dagen igår gick väldigt fort kände jag.
Natalie ringde av att dom satt uppe vid doppet och kollade på alla 170 motorcyklarna som va där uppe. Emil morbror och hans tös va också där så självklart gick vi upp med Albin så han fick titta och han ville inte gå därifrån sen, helt salig blev han.. sötungen.
Skönt att vi hade fint väder iaf när vi satt där uppe, satt och solade :)

Blev en pizza med Natalie under dagen och senare på kvällen blev det Monopol med Stoffe och hans flickvän.. emil vann och jag förlorade. Haha. :p
Blev rätt sent så det tog att gå upp idag kan jag lova men det gick.

Hade förvärkar igår kväll igen så jag trodde jsg skulle behöva ringa förlossningen men det gick över som tur va.
Idag känner jag av det lite.
Vill helst inte föda nu utan kan vänta nån vecka till iaf. Ska till bm den sista Maj och förhoppningsvis bli det sista besöket så vill gärna dit en gång till.

Underbart väder ute och redan 14 grader och varmare lär det ju bli så en ute dag idag kanske? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!