måndag, maj 14

Fin väder.

Idag igen och helt underbart med vår.. lyckorus ;)

När jag gick och hämtade Albin på dagis i eftermiddags så gick vi inom lekparken och lekte av oss några timmar i solen.
När vi kom hem satte vi oss i trädgården och käkade mackor och oboy :)

Så fort vi kom in ville Albin bada och det gjordr han vill jag lova... i hela 2 timmar satt han badbaljan och lekt. Till och med jag tog mig en dusch medans han badade.
Tills sju badade han sen la vi oss i soffan och kollade på barnprogramen en stund och kliade Albin i nacken, han älskar det :) Han somnade till flera gånger så la honom i sängen med välling och han somnade på stört.
Gullungen.

Imorgon ska jag in till barnmorskan. Ska bli spännade och se hur mycke magen och allt har vuxit. Missade ju min förra tid så det va längesen jag va där nu.

Har redan lagt mig i sängen för sova och så förbli det snart.

God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!