söndag, maj 20

En dag i solen.

Har vi haft idag :)
Satt och solade på förmiddagen sen kom Natalie och gjorde mig sällskap så vi gick upp till Konsum och köpte kött tilö grillningen, albin fick en vattenpistol som han sprang runt med och lekte och sköt på oss :)

Jag gjorde iordning på baksidan med utemöblerna och flyttade dom så nu har vi solen mot väggen hela dan, skit skönt att sitta där och sola nu så man slipper bli solbränd på bara ena sidan av kroppen.
Natalie ska hit sina nya utemöbler hit i veckan så ta vi ut dom gamla i trädgården.. skönt att ha nåt där ute också och sitta på.
Sen ska det bara planteras lite blommor och annat så kommer det bli fint :)

Svärmor kom på en fika senare.
Vi la Albin men tillslut vaknade fisen efter nån timme med hosta och gråt så han spydde slem och va jätterädd men nu sover han som en stock.
Imorgon bli det dagis för honom om han är bättre.
Jag ska sola även som jag är röd som en tomat på kroppen och kan knappt röra framsidan så smörja in mig och lägga si i sängen snart... trött efter denna dagen med solsting ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!