lördag, mars 31

Resultat.

Från förlossningen.
Ringde juh som sagt in till förlossningen imorse och undrade över min blödning jag hade fått.
Barnmorskan fick mig på andra tankar under hela samtalet att jag inte behövde inte komma och ställde en massa frågor och förklaringar men hon höde på mig att jag va orolig så fick självklart fick komma och göra en kontroll.

Åkte in medans svärmor hade Albin och väl där inne möttes vi om en underbar barnmorska.
Satt med ctg och hjärtljuden visade 150-180.. sjukt högt tyckte jag men det va helt normalt för en frisk bebis.

En manlig läkare kom in och pratade med mig och kurvan och att allt såg kanon ut men han ville ändå göra en ul och kolla livmodertappen på mig.
Allt såg kanon ut där med.. hittade inga fel som skulle osaka blödningen eftersom jag inte gjort nåt som hade kunnat utlösa nåt.
Skulle iaf ta det lugnt och vila ett par dagar så man få väl göra det :)

Nu efteråt känner jag mig lugn i kroppen.
Skönare att få det bevisat att det inte va nåt än att ligga hemma och fundera på vad som kan hända.

Gjorde en hemma pizza innan med massa gott på så nu är jag mätt som en plätt :)

Nu soffan och tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!