torsdag, mars 1

Fetto!

Nu känner jag mig verkligen som ett fetto!
Ställde mig på vågen och det är ju bara att inse att den kommer att öka ännu mer.
Just nu väger 69.5 och det är nu på bara några veckor jag har ökat i vikt jag som låg såå länge på 65 kg men inte längre!
Ska till BM på måndag så ska bli spännade :)

Åkte in till stan imorse på möte men va tydligen inget så gick en runda på stan istället innna bussen gick.
Hittade en Barapapa väska till Albin som han ska ha till dagis och lite annat så bli att åka in och shoppa det imorgon om vi alla mår bättre vill säga.

Kom hem och svärmor hade tagit hand om Albin under tiden så hon hade lagat mat till oss och vi fikade.

Nu är jag helt död efter min dunder förkylningen så ska tvätta av mig sminket nu och lägga mig  i soffan en liten stund innan det bli sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!