tisdag, mars 20

Bebis sparkar på.

Liv i magen idag.... underbart!
Märks nu att bebben har blvit större i magen, kan nästan känna en hård bula ovanpå magne nu :)

Ringde förlossningen imorse och behövde som tur inte komma in akut men kunde ringa min barnmorska om en tidigare tid än den jag ha den 5 april för hon tyckte det va långt att vänta om jag mådde som jag gjorde men om hon inte kunde tidigare så kunde jag självklart höra av mig igen så fick vi komma in.

Försov imorse.. vi som skulle hinna och handla innan vi hämtade albin på dagis men vi sov till 12.
Tog det lugnt isället och tog handlingen när vi hade hämtat albin så han fick följa med. Han tycker ju det är så kul att vara med på Maxi :)
Hem och chilla efter det.

Har lagt mig i soffan för att kolla på en film men vet dock inte vad jag är sugen på =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!