söndag, mars 4

111 dagar.

Kvar nu och det känns inte alls lång tid längre, kanske är för man redan ha ett barn sen innan och vet att tiden bara rinner iväg.

Det är ändå rätt skönt att vi ändå har allt redan, känns inte lika stressigt denna gången som det gjorde med Albin.
Det ända vi inte har arvju barnvagn men det bli ingen ny denna gången då jag vet att jag ändå kommer att byta sen igen... känner mig själv att jag kommer att göra det :)

Har tänkt en hel del på Malmö och jag är inte riktigt 100 än om jag vill dit och titta kön längre.. kluven till tusen.
Man missar det roliga men ändå skönt på samma sätt att veta för det är lite roligare att köpa kläder och annat efter färg denna gången.
Jaja vi få se hur det bli!

Imorgon bli det barnmorskan iaf och det ska bli skönt att höra dom små hjärtslagen igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!