söndag, februari 12

Plog jävel!

Säg inte att dom är ute och plogar kl 23 på kvällen!?
Det snöar ju inte ens och har inte gjort sen i eftermiddags men det har dom redan plogat bort som kom då. Stackars Albin som ha sitt rum längst bort i huset... alltså närmast stora vägen =/ Få hoppas att han inte vaknar.

Som sagt... somnar snart, som alltid vid denna tiden på kvällen. Kollar ps Wallander och inväntar Emil sen bli det sängen för mig.

Albin ska till dagis imorgon några timmar och då ska jag passa på att sova så jag känner mig riktigt utvilad och pigg :)

Eftersom min trötthet denna graviditeten har påverkat mig stort så är det skönt att Emil är ledig nu 2 dagar så jag kan få lite hjälp... inte för att Albin är speciellt jobbig men skönt att kunna sova lite längre på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!