lördag, februari 18

Lördag.

Idag jag en sovmorgon som heter duga... halv nio vaknade Albin och jag hörde honom ropa på mig så jag va bara tvungen till att gå upp och hämta honom.
Iblanad brukar han somna om igen efter en stund men klockan va ju ändå så mycke så vi gick upp och mös ner oss i soffan för att kolla på barnprogramen.

Dagen har faktiskt bara spenderats på hemma plan, inget planerat alls så det har blivit film i massor och albin har sovit i min famn en stund men inget mer än en halv timme sen va han pigg igen :)
Han vaknade till en gång när han låg hos mig och körde armbågen rätt i magen och la hela sin vikt  så jag har lite ont i magen =/

Nu bli det Bodyguard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!