söndag, februari 5

Kick!

Idag har det kickats rätt så rejält i magen. Ont gör det vissa gånger men det överväger inte det mysiga med det :)

Igår när jag och svärmor satt och käkade på Stars and stripes få man alltid en liten korg med popcorn. Vi satt och åt ur korgen både innan och efter maten men så plötsligt nåt jag skulle ta en näve låg det en tablett bland popcornen och jag höll på att smälla av!
Vem fan vet vad det va?
Det roliga är att vi sa till personen när vi betalade, hon som serverade oss men hon verkade inte så chockad som jag hade hoppats på eller va det jag som såg illa.
Usch... ne!

Imorgon ska jag ut i snön med albin och åka pulka... om han verkar piggare :)

Trött är man så efter Wallander bli det krypa ner i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!