måndag, februari 6

Bli galen!

På dessa sammandragningarna asså.
Gå ju knappt at röra påsig under flera minuter... man sitter bara och väntar på att den ska försvinna så fort magen bli stenhård och det tycker ju samtidigt på min kisseblåsa :(

Idag va vi ute med Albin en sväng med pulkan. Va väl inte lika mycke snö som igår men det gick och dra honom iaf så så han fick lite frusk luft och rensa sin näsa.
Kom på att jag hade alla hans vantar nere på dagis så han fick låna mina sålänge men ack så kallt det blev... det va ju visserligen drygt 7 minus så inte konstigt att han frös och blev knällig i slutet.

Har kommit på nu varför Albin inte har somnat på kvällen nu under en veckas tid... jo för att han inte har nåt att göra på dagarna, klart att han vill leka av sig.
Dagis har det ju inte varit på tal om för hans förkylning, plus maginfluensan som har stömmat in på dagis. På torsdag måste han dit iaf och leka av sig några timmar.

Nu har jag och babe kollat på film.. emil ska lägga nu och jag med snart.
En trött själ är jag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!