fredag, december 30

Ont i ryggen.

Nu börjas det kännas i ryggen.
Har nog burit lite väl mycke och INTE på rätt sätt för jag går av på mitten snart! =/

Idag försov vi oss till kl 9, skulle upp 8 för att vara säkra på att vi hann ta allt i lägenheten innan boväden kommer komma och besikta lägenheten. Så klart hade han ringt men vid 8 och varit där så han hade vänt i dörren eftersom han såg alla saker som va kvar.
Emil och jag rusade upp och ringde direkt så dom fick komma kl 15 istället.

Jag har hållt på som en galning med allt plock idag. Att man samlar på sig så myce skit egentligen kan jag inte fatta... har slängt hur mycke som helst men ändå finns det hur mycke kartonger kvar och ta.

Kläderna skulle in i garderboben men det fick jag inte, finns nog inget tråkigare!

Imorgon få jag ta det mesta som går, emil jobbar så bli själv men det ska nog gå ändå :)

Nyårsafton imorgon och vad händer?!
För våran del bli det hemma med svärmor och god mat.

Smäller så satan gör dom redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!