måndag, augusti 15

Söndag.

Äntligen är det söndag och jag är ledig.
Fick gå hem tidigare från jobbet i lördags eftersom dagis inte hade öppet och Emil började 11 så kan ju säga att dagen blev rätt så låång Ken ändå mysigt att kunna mysa med Albin några timmar längre än vanligt :)

Kan ju säga att Albin har kommit in i ett stadie då han absolut inte vill sova, inte middag heller.
Han ligger bara och skriker i sängen så han nästan spyr och det gjorde han i fredags.
Lördags va han lika dan men då spydde han inte, då satt han uppe till kl 1 på natten.
La han som vanligt runt 7-8 på kvällen och somnade efter en stund sen ville han upp och leka igen. Han fick vatten och hostmedecin.
Efter en stund somnade han igen sen ville han självklart upp igen runt tolv men då fick Emil ta över för jag skulle sova.
En liten envis unge är vad vi har :)
Finns nog bara en positiv sak med att och det är väl att han sover längre på morgonen.
Imorse vaknade han kl 10, gud så skönt !

Idag har vi bara slappat, kollat på film och annat.
Bakat bullar har jag hunnit med och dom blev supergoda :)
Mums till kaffet!

Nu ska jag lägga mig och sova.. ligger redan i sängen och håller på att somna.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!