tisdag, augusti 23

Myst.

Hemma hos mamma idag.
Passade på nåt Emil ändå skulle till sin pappa och dom skulle passa Albin så jag har varit barnfri idag :)
Skönt nån gång faktiskt men självklart saknade jag killen, bli inte riktigt samma sak utan han. Man är ju så van med att han alltid är med överallt.
Som jag kramade och pussade på han när dom kom hem.

Mamma och jag va faktiskt ute och gick i skogen en stund.
Hittade lite svamp, så gott med kantareller :)
Grillade när vi kom hem sen slängde vi oss i soffan och däckade en stund.

Emil och Albin hann inte hem tills jag kom så jag hann t.o.m ta en lång och varm dusch.

Jobb imorgon.. börjar kl 06 så jag kollar på tv i sängen en stund nu innan läggedax, så trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!