torsdag, augusti 4

Lever.

Japp jag lever :)
Har varit alldeles för trött för stt blogga nu för tiden när man jobbar 5 dagar i sträck och gå upp kl 03 varje natt så ja ni förstår att jag är trött.
Är inte rikigt van vid detta än även om jag fick jobbet i Maj men det tar väl ett tag att vänja sig.

Fick reda på idag att jag ska jobba iaf till slutet i Augusti sen hoppa in nån gång när det behövs bara nån dag på helgen.
Alltid nåt så få se vad som kommer att hända sen.
Söka lite andra jobb kanske är dax.

Jag har knappt träffat min babe nåt denna vecka.
När jag kommer hem går han till jobbet och när han kommer hem på kvällen ligger jag redan och sover så imorgon när jag kommer hem är han hemma :)
Han är ledig i helgen så det ska bara mysas och pussas hela helgen.

Idag har svärmor varit här på en fika.
Som vanligt på Torsdagarna då hon är ledig.
Annars har jag bara myst med Albin hela dan efter jag kom hem från jobbet.
Vilade och lite innan jag hämtade han på dagis vid tre.

Nu ligger jag i soffan och kollar på Ernst, inget kul som börjar förrän kl 21 ikväll.
Då ska jag lägga mig i sängen och gotta mig innan jag ska sova.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!