söndag, augusti 7

Hulligan till barn.

Albin har varit som en hel arme här hemma idag.
Han har varit helt crazy med andra ord :)

Sååå himla söt den lilla skrutt ungen, gud vad jag älskar han !

Igår på eftermiddagen kom Tim, Lina och denna tjejen Luva.
Vi käkade pizza och kollade på film.
Mysigt att mysa med en liten igen... fast ingen man vill ha tillbaka utan bara nån gång ibland så där :)
Albin blev helt överlycklig när dom kom eller ja fick se den lilla.

När dom stack på kvällen kom svärmor och vi käkade godis och kollade på Scream 4.
Tjock blev man igår men vad gör det om hundra år :P

Så idag har vi bara haft myspys hela familjen.
Både jag och Emil va lediga.
Imorgon är det Emils tur att gå väldigt tidigt för han börjar 04 så han sover redan och jag sitter uppe medans man kan, är ledig imorgon med.

Bli stan imorgon med.
In till frissan och Elgiganten... hämta datorn om den är färdig och lite annat.

Få väl se hur länge man orkar idag.
Inte länge känner jag för jag somnar snart.
Kommer bli svårt att bli människa igen efter denna sommaren med dessa tiderna jag har haft.
Helt otroligt ! =/
Få sova ut rikigt i September sen..hahah. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!