torsdag, juli 21

I sängen.

Nu har jag intagit platsen i sängen.
Ligger och kolla på tv innan det är dax för att sova.

Vet ej om jag kommer att kunna sova men förhoppningsvis.
Höll juh på att somna i soffan innan så trött är jag juh, känns det som iaf :P
Gick och la mig sent igår med och upp och släppa ut katten mitt i natten för Pallade ha henne inne med sitt gapande.

Även om jag har varit dålig så har inte Emil varit hemma, han har jobbat. Ville att han skulle ta hand om mig men icke =/
Hoppas går juh alltid.

I helgen är det Östersjöfestivalen eller den pågår nu och både Emil och jag jobbar så det kanske bli en tripp på dan dit bara och kolla läget.
Emil skulle hoppa in på tågen sent så det fanns nån mer på dom om det skulle vara nåt.. ni vet fylle och bråk.

Albin ville verkligen inte sova idag.
Han somnade en stund till fem sen fick han inte sova mer eftersom jag ska gå lägga mig tidigt så han sover när det är dax för min nattning.
Helt omöjligt idag. Så fort jag gick ut ur rummet började han gråta så han fick sitta uppe lite till men nu sover han tro jag.. hör bara en gny då och da.
Tur Emil kommer kl 23 idag :)

Nehe lägga mig till rätta i sängen.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!