torsdag, juli 14

Fika besök.

Efter jag hade duschat och tagit hand om mig själv ett par timmar efter jobbet så hämtade jag albin på dagis.
Allt hade gått kanon idag med sina nya dagis fröknar, han bara älskar dom :)
Han hade till och med gått på dagis idag, flera gånger :)
Såg det själv när jag kom och hämtade han då bara stod han där och gick... mina lille kille är inte så lite länge som man vill/tror.
Han har blivit stor nu :)
Bli dagis samma tid imorgon med.
Idag har jag inte sätt älskling nåt. Vi gick om varandra imorse när jag slutade och han började så idag har jag inte sätt han.
Han lovade iaf och väcka mig när han kommer hem ikväll så jag få pussa han lite iaf :P
Jobb imorgon och hela helgen.
Hasslöfestivalen är och då bli det mycke att göra.
Ganska tur man börjar tidigt och slutar tidigt innan allt stök hinner komma på eftermiddagen.
Ligger i sängen och kolla på Ullared.
Snart sova.. upp 03 inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!