tisdag, juni 7

Varm dag.

Vilken varme det har varit idag, puhh!
Dock har jag inte varit ute nåt, ville vila min kropp från solen en dag. 
Bara suttit på balkongen en stund med Albin och Natalie och käkat glass :)

Va nere och pratade med personalen på dagis innan.
Känns som om Albin inte kommer kunna vara på dagis nåt i sommar eftersom jag slutar oftast på förmiddagen och då hinner jag hem innan Emil börjar jobba så sa vi det att han behöver ju ändå det sociala så kunde lämna honom ändå några timmar mitt på dagen i två veckor så länge så han kommer in i det igen efter inskolningen vi hade och sen dess har han inte varit där så kändes lite konstigt.
Satte upp våra timmar på dagis, 32 timmar i veckan men det är alldeles för mycke egentligen men det gjorde inget så vi behåller dom och se vad som händer framöver här. 
Vi kanske få ändra det.
Men nu har vi iaf fått svar på lite frågor vi hade.

Nu sover lillkillen och jag ska lägga mig soffan.
Imorgon bli det jobb sen stundent firande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!