måndag, juni 6

Måndag.

Det va ett jävla tjat om Sveriges nationaldag idag!
Förstå inte varför den är så specielle.

Va och köpte en pool till Albin idag på Rusta.
Trodde inte det skulle vara några affärer öppna idag men några va, tur som väl är.
Hämtade lite saker här hemma sen åkte vi ner till svärmor och fyllde poolen till Albin så vattnet hann bli lite varmt. 
Tog en fika och solade.
Bränd som en tomat är jag men imorgon är jag som en pepparkaka, love it! :)

Albin vägrade att sova innan.
Han skulle bara slänga ut allt från sängen ner på golvet och tog jag inte upp det igen så blev han förbannad.. hehe. Men nu sover han som en stock.

Snutten VÅGADE faktiskt släppa bordet innan och gick några steg själv mot tvbänken men sen satte han sig ner.
Roligt att han börjar gå snart :)

Solfrossa har jag med, både igår och idag.
Fryser skinnet av mig snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!