måndag, juni 13

Gjort stan idag.

När Emil kom hem från jobbet tog vi rundan in till stan.
Skulle handla och kolla saker.
Köpte en mörkläggningsgardin till Albin på jysk eftersom det bli så ljust på hans rum då solen står på den sidan på morgonen så nu hoppas vi på att han inte vaknar pga av solen längre.
Har inte satt upp den än men görs imorgon :)

Elgiganten hade ju en dator jag ville ha men så fort mina pengar kommer in så ska jag bara ha den, en vit dessutom ! :)
Passade på att kablar med till DVD, den nya vi fick av Natalie och Jimmy så den gamla ska in i sovrummet så nu funkar den.
Skönt att äntligen kan kolla på DVD i sovrummet när det inte är nåt bra på tv.

Imorgon kommer Natalie och köka frulle med mig kl 9 sen ska vi göra klart på balkongen.. lägga en till matta där så Albin kan röra sig istället för betong golvet som är där nu.
På eftermiddagen ska vi nog till Ronneby och hälsa på Emils farmor och farfar.

Denna veckan passade det perfekt med våra jobbtider.
Jag är ju ledig måndag och tisdag och dessa två dagarna jobbade Emil morgon sen resten av veckan började han 17.
Skönt att det passade iaf så Albin kan gå på dagis och träffa barnen igen :)

Nu ska jag gotta ner mig i soffan en stund innan läggdax, vilket det snart bli. 
Palla inte sitta uppe idag... upp tidigt imorgon med för jobba onsdag så jag är trött imorgon tväll.


Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!