tisdag, juni 28

En dag på stan.

Åkte in till stan idag med Natalie och Albin.
Behövde handla en massa kläder till Albin (sommar kläder).
Innan stan va vi inne på Skopunken och handlade ett par sandaler till Albin och tyg skor till mig och Natalie.. billigare ju om man köper fler :)

Väl inne i stan så hann vi knappt gå eftersom vi va sena in till stan jag och Emil men det gick.. fick skynda oss lite bara.
Hittade kläder till Albin iaf och en hoddie till mej, en babyblå på rea :)

Ville inte handla så mycke till mig eftersom vi snart ska upp till Kalmar så handla hellre där än här.

Albin sov hela bussresan hem så han vill inte sova nu och jag som ska jobba imorgon och måste sova =/
Få sova mellan gnällen.

Nu ska jag krypa ner och slutna mina ögon och försöka sova.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!