onsdag, maj 11

Skönt.

Med kväll faktiskt, dom är guld värda för mig!

Idag har vi varit i stan en runda.
Gjort syntestet till körkortet och klippt tillbaka min lugg jag hade som va hemsk lång nu.
Åkte till Maxi och handlade saker till smörgåstårtan i helgen som vin ska ha på Albins kalas. Självklart ska jag göra en själv, godaste så :)

Emil åkte direkt sin Airsoft när vi kom hem så jag och Albin ha bara myst nu under kvällen och dagen.
Hann träna med när Albin tog en nap och det behövdes.
Kg går sakta ner nu, inte alls lika snabbt som innan så mer träning och promenader för min del framöver.
Har lixom fastnat på en vikt nu i flera veckor men det positiva är iaf att måtten andras :)

Nu ska jag ta nåt äta och lägga mig i soffan och vänta på babe som kommer om nån timme.

Imorgon fyller Albin 1 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!