lördag, mars 12

Gotte.

Idag har man fjäskat till det riktigt.
Pizza, julmust, öl, panacotta och godis men nu mår jag så illa efter allt.
Äter ju bara sånt på helgerna nu så när man väl få chansen så proppar man ju i sig en massa på samma gång, inte bra! =/

Idag hade Emil hade nåt övernattningspass eller jour så inatt få jag och Albin sova själva.
Kommer kännas konstigt men det går nog bra.
Skulle egentligen haft Albin jämte mig då så jag slapp sova själv i den stora sängen men nu sover han redan så sött så synd att flytta honom.

Idag eller många dagar nu har jag varit ett rent helvete!
Vet inte vad det är med mig.
Jag är så j*vla tröttt på allt och alla just nu, inget är bra.
Börjar vantrivas denna f*tt lägenhet, ingen som hjälper till med nåt här hemma... inget är typ färdigt efter vi flyttade in för typ två år sen. Står en massa skit kvar som inte ska vara här.

Jajaj gå och lägger mig istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!