onsdag, mars 9

Droppen!

Är det bara jag som ska göra skiten här hemma?
JA TYDLIGEN, för ingen ANNAN hjälper ju till!

Just nu bara kokar jag.. .vissa är ju helt pantande i huvudet!
Hur fan ska detta gå när mna börja jobba? Det åter står att se för just nu funkar det inte iaf.
Men ta det som DU själv vill och behagar låt inte mig störa!

Bara för att jag är hemma beyder det inte att jag bara ligger på latsidan och inte kämpar för nåt men det gör jag faktiskt även om du inte ser det.
Jag har en hel del ansvar här hemma också som ska ta hand om, en son.
Även om han är snäll och leker med sig själv (för det mesta) så behöver jag faktiskt hjälp med vissa saker.
DO YOU GET IT!

1 kommentar:

  1. fasen vad jag känner igen mig i dig,, är oxå mammaledig så jag förstår hur din vardag ser ut.. ha inte för höga krav på dig själv bara!!

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!