lördag, februari 26

God morgon.

Sovit som en prinsessa inatt.
Albin har inte vaknat förrän över 06 imorse, stoppade om honom igen sen somnade vi om till åtta.
Jag låg till halv nio :)
Underbart!

Så typiskt att Albin sov hela natten för nu ska vi se om vi kan vänja av honom med nattvällingen så vi få väl börja med det inatt istället.
Nu har jag gett mig fan på att detta ska funka. Han är ju så stor nu så han ska sova hela natten och när han vaknar vet att att det är mat "bara för attt" så ska se hur detta går.
Kommer säkert vara kämpigt men det få man ta.

Igår när vi nattade Albin så trillade han ner från sängen :(
Ingen rolig upplevelse men det gick bra till slut iaf. Han har nog liiten bula i pannan.

Lördag idag och alla mina planer försvann för Emil fick jobb idag så det bli hemma dag med prinsen.
Få väl unna mig en pizza ikväll :)

Nehe gröt till frukost.. både nyttigt och mättande! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!