måndag, januari 31

Shopping och stan.

Precis hela dan!

Började med en morgon fika/frukost på i stan runt tio med Natalie.
Efter det blev det stan.
Gick och tittade och shoppade loss lite till Albin. 
Han behöver lite nytt i sin garderob med :)
 * 3 nya pyjamasar.
* 5 bodys.
* Ett par byxor.
* 3 par strumpor.
* Två strumpbyxor.

Blev även ett par fika rundor eftersom 1344 va fullt som vanligt och jag ville ha mat och fick inte det jag va sugne på så fick nöja mig med fika istället, kaffe och kaka :P
Kom hem runt fem och bara slängde mig i soffan och dog typ.
Helt slut i hela kroppen.
Va ju tvungen med att mysa med Albin innan han skulle lägga sig, en hel dag utan honom va tufft.. hehe.

Nu ska jag tvätta av mig i ansiktet och ta mig en skål med kalaspuffar :)

Btw.. Jag va ju så emot strumpbyxor till killar i babyåldern och blev lite paff när jag såg det men köpte ett två pack till Albin som jag testade på honom när jag kom hem och de satt kanon.
Just i detta tillfället hade jag nog lite fel, medge det faktiskt och det GÅR att ha strumpbyxor på killar när dom är små.
My misstake!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!