måndag, januari 24

Klyven!

Inget är bra just nu!
Jag vill inte gå hemma länge.. jag vill börja jobba men ändå vara hemma med Albin.

Jag får damp numera av att vara hemma, har inget man kan fördriva tiden med.
Bara för att man inte kan jobba så hittar man fullt med jobb som kan passa och som intressera en men vad ska man göra?
Det skulle ju inte funka att börja jobba nu ändå.

Låter kanske lite negativ men jag älskar att vara hemma med Albin och han lyser verkligen upp mina dagar då jag har som tråkigast men har man varit hemma sen man gick ut skolan så börjar man bli less på det.

2 kommentarer:

  1. Du har väl en gubbe som kan vara hemma om du får jobb?? De får ju inte börja skolas in förrän de är 1 år....

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!