onsdag, januari 5

Inte mycke sömn.

Albin har vaknat till och från hela natten och gnällt, inte sömn för min del men vad gör man inte?
Emil har sovit på soffan inatt igen, lika skönt det för då får jag sängen för mig själv :)

Igår va jag helt slut i kroppen, den bara gav upp.
Va helt underbart att slänga sig i soffan igår kväll när man kom hem från stan, visserligen somnade jag efter nån timme så jag va ju tvungen att gå och lägga mig.
Albin somnade med som en stock, fast kl 22.00.

Idag ska jag inte gå utanför dörrarna, max till konsum om det skulle vara så.

Åhh... jag har sån beslutsångest om man ska ut i helgen eller inte?
Kommer säkert inte vara en jävel ute denna helgen, efter juldagen och nyår men vi få se :)
Fyller år på Lördag och nåt få man väl hitta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!