fredag, januari 7

Host!

Tro det är Pappa Emil som har smittat Albin med sin hosta.
Nu ligger han sover, hostar samtidigt. 
Han fick en Alvedon innan jag la honom för han kändes lite kallsvettig.

Skulle ju lägga honom tidigt idag för han har knappt sovit nåt mitt på dagen.
Då fick han sova en stund i gungan, han vaknade så tog upp honom så han skulle vakna till liv men ICKE. Han somnade på mitt bröst i soffan en timme till. Det gick verkligen inte att väcka han. Bytte blöja och satte på honom pyjamasen så hård sov han.
Han va om en dö sill.
När han fick nattvällingen vaknade han och då blev han pigg så han fick sitta uppe en stund idag, lite fredags mys med mamma i soffan. :)

Imorgon fyller man år då och planeringen sprack rätt så snabbt idag vad jag hade planerat.
Emil är fortfarande krasslig med hosta och förkylning så han kunde inte ta Albin, istället bli det en pizza och lite dricka här hemma med film och lite.
MEN den 22:a bli PARTY!
Födelsedagsfest för mig och Icka.
Äntligen kan vi festa tillsammans igen efter barnafödande både hon och jag.
*längtar* 

Det få nog bli sängen snart om lilla monstret ska härja i natt med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!