fredag, januari 7

Bädden.

Nu har man varit ute i kylan och gått en lång promenad med Natalie.
Tur hon är här ute nån gång så man få röra på fläsket :P
Bli ju aldrig av att man går ensam så sällskap är ju ännu bättre och destu roligare.

Albin har vaknat flera gånger ikväll av bara gnäll men han somnar om igen så fort man bäddar om honom.
Hosta börjar han få nu med, Emil har nog smittat han för han har varit hemma från jobbet nu i tre dagar så få se hur det är med Albin imorgon om han har klarat sig ifrån det.
Jag däremot har klarat mig, än så länge iaf.

Nu ska jag lägga mig till rätta här i sängen så jag somnar gått inatt.
Emil ligger på soffan så han kan inte värma mig efter promenaden så få svepa om mig täcket.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!